Service Manager til ny spændende kundekontrakt på Sjælland

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ansøgningsfrist: 29. februar 2024


Vil du være med til at drive opstart af en stor ISS-kontrakt i fællesskab med et stærkt team? Og brænder du for kundetilfredshed og medarbejdertrivsel? Så er du måske vores nye Service Manager til enten Nordsjælland, Sydsjælland eller Midtsjælland? 

 


Alsidigt job med fokus på kundeopstart, -tilfredshed og forandringsledelse 

Fra 1. maj 2024 starter ISS en stor kundekontrakt op på tværs af hele Danmark, hvor samtlige serviceydelser er inkluderet. Dit job som Service Manager til enten Nord-, Syd eller Midtsjælland bliver at starte alle lokationerne op i samarbejde med vores transitionhold og den øvrige ledergruppe. Der er ca. 20 lokationer i alle tre geografiske områder, hvor der skal driftes forskellige serviceydelser inden for bl.a. renhold, kantinedrift, intern service, reception, bygningsvedligehold mv.

Du vil få ansvaret for ledelsen af medarbejderne på lokationerne, vagtplanlægning, lønadministration, materialeindkøb og økonomistyring, i tæt samarbejde Area Manager for området.


Du vil ligeledes få en vigtig rolle i etablering af driftsplaner, processer og sikring af det rette udstyr og forhold for vores medarbejdere. At have det rette arbejdsmiljø – fysisk såvel som psykisk – er centralt i ISS, hvorfor dette gerne skal have din interesse, således vi sikrer, at vi altid overholder gældende regler i tæt samarbejde med HSE-partnere.

 


Serviceminded og struktureret leder  

Som Service Manager forventer vi, at du er en haj til planlægning, og at du er dygtig til at samarbejde. Du vil få succes i jobbet, når du arbejder struktureret og selvstændigt, da du selv sætter et stort præg på din hverdag. Vi ser gerne, at du har erfaring med ledelse, og kommer gerne med en relevant baggrund, som bidrager til arbejdet med serviceleverancer, økonomi og ledelse.
Du vil blive en del af et lederteam, der har op til 100 medarbejdere i reference tilsammen, hvorfor det er vigtigt for os at støtte hinanden og være til rådighed for sparring og vidensdeling.

 

Som Service Manager ser vi gerne at du har følgende kompetencer og erfaring:

  • Prioriterer og værdsætter synlig ledelse, og som en naturlig del af dagligdagen, er on site, sammen med sit team
  • Fordelagtigt med erfaring inden for FM, kantinebranchen, rengøringsbranchen eller lign. 
  • Du er tydelig i din kommunikation og er en bundsolid administrator
  • Trives med et ansvar for økonomien, heriblandt månedlig rapportering
  • Trives en hverdag med håndtering af en kompleks kontrakt, med et bredt stakeholder felt 

 

Som leder ser du dig selv i en rolle, hvor du har en engagerende og motiverende lederstil, du sætter teamet og fællesskabets succes højt, og er bevidst om at du opnår størst succes, hvis du sætter det bedste team, som trives i samarbejdet.
Du er nysgerrig på hvordan fejl og afvigelser i dagligdagen, kan vendes til muligheden for at forbedre driften, og skabe læring for teamet, og resten af kontrakten.  

 

 

Vi tilbyder

Først og fremmest tilbyder vi en super spændende stilling, hvor opstart, udfordring og forandringsledelse vil være nøgleordet det første stykke tid. Derudover bliver du en del af en stærk ledergruppe og en af ISS’ største kundekontrakter. ISS er en arbejdsplads, hvor der er stor fokus på udvikling og høj faglighed, samtidig med vi har en uformel kultur med humor, åbenhed og plads til et godt grin.


Lønpakken indeholder en god pensionsordning, sygesikring, firmabil og andre fordele. Derudover får du forskellige personalegoder, såsom rabatordninger, mulighed for at booke feriehuse i Danmark og udlandet, attraktive kontorfaciliteter og et godt socialt netværk. 

 


Ansøgning

Lyder dette som en spændende rolle for dig, så send din ansøgning og CV senest den 29. februar 2024. Vi behandler ansøgningerne løbende og glæder os til at høre fra dig! OBS: Husk at tilvælge det ønskede geografiske område når du ansøger


Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du mere end velkommen til at kontakte Kundedirektør, Nikolaj Wulff-Hansen på tlf: 41 21 45 05 eller på e-mail nikolaj.wulffhansen@dk.issworld.com 


dk.issworld.com

#APlacetoBeYou #LI-DNI

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ISS Facility Services, Gyngemose Parkvej, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5993551

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet