Servicecentermedarbejder til Beskæftigelses- og Socialafdeling

Profilbillede
dato

Serviceminded og imødekommende medarbejder søges til Servicecenter i Beskæftigelses- og Socialafdelingen i Gladsaxe Kommune

Vi søger en ny kollega, som kan yde telefonisk service af høj kvalitet til borgerne i vores Servicecenter i Beskæftigelses- og Socialafdelingen i Gladsaxe Kommune. Sammen med dine kolleger i Servicecenteret tager du imod opkald fra borgere, virksomheder og samarbejdspartnere, der har spørgsmål til beskæftigelsesområdet, Boligformidlingen eller pensionsområdet. Det kan fx være en borger, som har spørgsmål til sin ydelse, eller en virksomhed som har spørgsmål til en borgers praktik. Det kan også være en læge, der ringer med oplysninger til en borgers sag.

Servicecenteret består af 9 medarbejdere, og er en vigtig del af den daglige drift i en stor Beskæftigelses- og Socialafdeling. Servicenterets målsætning er, at dem der ringer ind, skal føle sig hørt, taget godt imod og ikke mindst få et hurtigt svar på deres spørgsmål. Der er tale om en bred vifte af spørgsmål, og det er vigtigt, at man trives med at søge information og være nysgerrig – også indenfor områder, man ikke nødvendigvis kender i forvejen. Herudover er der fokus på, at borgerne hurtigt kommer igennem til en medarbejder i Servicecenteret, og ikke oplever en længere ventetid i telefonkøen.

Servicecenterets åbningstid er hverdage kl. 9-14. Der vil som udgangspunkt være mulighed for at arbejde hjemmefra 1-2 gange om ugen.

Vi tilbyder:

  • En arbejdsdag, hvor du er færdig med dine arbejdsopgaver, når du går hjem
  • Grundig oplæring og løbende sparring fra både teamleder og kolleger
  • Et arbejde, hvor du kan hjælpe borgere, virksomheder eller samarbejdspartnere med det samme
  • At blive en del af et tværgående team, der har berøring med hele Beskæftigelses- og Socialafdelingen i Gladsaxe Kommune.

Vi ønsker en medarbejder som:
  • Har lyst til at yde den bedst mulige service overfor borgerne, og som møder borgerne som en imødekommende, venlig vært.
  • Har flair for IT og trives med at søge information for at kunne svare på borgernes spørgsmål.
  • Har let ved at orientere sig i arbejdsgange og søge informationer på fx. www.borger.dk.
  • Trives med en hverdag, hvor man primært sidder i et Servicecenter (fx besvarer telefonen, finder svar på det borgeren spørger om, og journaliserer samtalerne).
  • Er i stand til hurtigt at formulere og skrive korte og relevante journalnotater og samtalereferater.
  • Har erfaring fra en lignende stilling i et Servicecenter og/eller erfaring fra beskæftigelses-, ydelses- eller pensionsområdet.
Du får mulighed for at gøre en forskel for de borgere, virksomheder og samarbejdspartnere, der ringer ind. Du får mulighed for at bruge dine evner til at lytte, være nysgerrig, opsøge information og hjælpe andre godt på vej.

Hvem er vi
Du bliver en del af Beskæftigelses- og Socialafdelingen:
  • Der er præget af et stort engagement og faglig stolthed
  • Der er innovativ og inddrager medarbejdernes kompetencer
  • Der har fokus på resultater, borgertilfredshed og professionel service
På beskæftigelsesområdet i Gladsaxe Kommune er vi ambitiøse og optaget af, hvordan vi hele tiden kan levere den bedste service til gavn for både borgere og virksomheder.

Teamet er forankret i Ungeenheden, hvor vi er ca. 90 medarbejdere, som er placeret under Beskæftigelsesafdelingen i Gladsaxe. Vi har høje forventninger til hinanden og der er højt til loftet og let til grin. Du bliver en del af en arbejdsplads, med stort fokus på udvikling af det gode arbejdsmiljø.

Vi er en arbejdsplads præget af en kultur, hvor vi er imødekommende, positive og hjælpsomme. At samarbejde på tværs af hele jobcenteret om borgerne er også en naturlig prioritet i teamet.

Beskæftigelses- og Socialafdelingen har ca. 250 ansatte og dækker følgende områder: den beskæftigelsesrettede indsats, ungeindsatsen, forvaltning af ydelser til borgerne, vejledning og støtte til udsatte borgere, Borgerservice samt et værested og botilbud for unge med sociale eller psykiske udfordringer. Servicecenteret besvarer opkald, der relaterer sig til den beskæftigelsesrettede indsats, ungeindsatsen, forvaltning af ydelser til borgerne, og Boligformidlingen.

I Beskæftigelses- og Socialafdelingen arbejder vi ud fra værdierne, "Ordentlig, Fælles og Faglig". Værdierne er vores DNA og de gælder i hele afdelingen, uanset hvor du er ansat.

Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er på 32 timer om ugen fordelt på alle ugens hverdage i Servicecenterets åbningstid. Tiltrædelse 1. juli 2024, eller snarest muligt. Dit fysiske arbejdssted vil primært være Jobcenteret på Gladsaxevej. Løn i henhold til gældende overenskomst.

Har du spørgsmål
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Søren Kronholm telefon 40 45 12 74.

Ansøgning
Ansøgningsfristen er den 15. maj 2024, men send os gerne din ansøgning med relevant dokumentation snarest muligt, da vi løbende afholder ansættelsessamtaler for kvalificerede ansøgere.

Du kan læse mere om Gladsaxe Kommune på www.gladsaxe.dk

Gladsaxe er den første kommune i Danmark, der har indarbejdet FN’s verdensmål i alt, hvad vi gør. Med verdensmålene som ramme arbejder vi for social, miljømæssig og økonomisk bæredygtighed og grøn omstilling. Det gør vi, fordi vi ønsker at gøre en forskel lokalt, der bidrager til en bæredygtig udvikling globalt.
Du kan læse mere om vores arbejde med FNs verdensmål i Gladsaxestrategien.


I Gladsaxe Kommune har vi røgfri arbejdstid.

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Gladsaxe Kommune, Rådhus Alle, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6036664

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet