Servicechauffør til vores afdeling i Ishøj

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med på holdet af servicechauffører der hver dag servicerer vores mange kunder på Måtter & Hygiejne? Vægter du også rettidighed, kvalitet og service højt? Er det også vigtigt for dig at have en selvstændig hverdag, men med tætte kunder der altid er klar på at hjælpe? Så er du måske en af vores kommende Servicechauffører i vores afdeling i Ishøj.

Rollen som servicechauffør
Som servicechauffør er du ansvarlig for at servicere vores kunder. Du er firmaets ansigt udadtil og du sætter en ære i at servicere og levere rene måtter og hygiejneprodukter til vores kunder. Din arbejdsopgaver er distribution og afhentning af vores produkter, men interaktionen med kunden er absolut en stor del af jobbet.

Jobbet er fysisk krævende, og det forventes at du ikke er bange for at tage fat. Vi værner utrolig meget om vores medarbejders ve og vel, og derfor tager vi naturligvis vores forbehold for at du har de bedste forudsætninger for en god og motiverende arbejdsdag.

Dét forestiller vi os om dig

  • Du har en åben tilgang til opgaver, og du kan trives i et miljø, hvor der vil forekomme forandringer med korte frister.
  • Du kan arbejde selvstændigt, men fungerer mindst lige så godt med dine kollegaer, da du vil være i daglig dialog med både kollegaerne fra distributionen og ikke mindst kundeservice. Du hjælper dine kollegaer, hvis du kan se, at de har behov for det, og du behandler dem med respekt – præcis som vi formoder, at du selv vil behandles.
  • Derudover interesserer du dig for at levere et godt produkt i en kvalitet, du kan stå inde for, og som du selv har lyst til at benytte. Du sikrer høj kvalitet i dit arbejde ved at følge instruktionerne omkring rollen som servicechauffør og selvfølgelig er motiveret for at dygtiggøre dig.

Erfaring som chauffør er kærkommen, men det vigtigste er din motivation for arbejdet og viljen til at lykkedes i rollen. Vi ser gerne, at du taler og forstår dansk.

Om dine kommende kollegaer
Distributionsafdelingen er et stærkt team der har det fulde ansvar indenfor vores forretningsområde, og arbejder hårdt for at leve op til aftalen mellem Elis og kunden. Vi er et stort hold på ca. 50 kollegaer fordelt på kontor og ude i marken. Vi har en uformel kultur i afdelingen med højt til loftet, hvor åbenhed, tryghed og respekt danner hjørnestenene.

I distributionen tror vi inderligt på, at vi er firmaets ansigt udadtil og agerer herefter. Vi arbejder seriøst og målrettet for at yde en god kundeservice.

”Den høje anciennitet hele vejen gennem forretningen vidner om at alle bidrager til en god arbejdsplads hvor vi omfavner forskelligheder med respekt, og forstår at samarbejde mod fælles mål” – Ramazan, Distributionschef.

Og så alt det praktiske…
Du vil være tilknyttet vores afdeling i Ishøj. Arbejdstiden er 37 timer om ugen.

Løn og pension i henhold til Fællesoverenskomsten. Derudover tilbyder vi sundhedssikring, frugtordning, massageordning, en årlig sommerfest og julefrokost.

Hvis du har spørgsmål til rollen som servicechauffør, er du velkommen til at kontakte: Distributionsleder, Karin Mouritsen – tlf. 2373 8687 / karin.mouritsen@elis.com

Vi glæder os til at læse din ansøgning snarest muligt og senest 8. april 2024. Vi indkalder løbende personer til samtale.   

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Elis Danmark A/S, Tobaksvejen, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6015415

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet