Servicemedarbejder til Kildebakke Station

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du vores næste talent i Stationsservice, som sætter pris på teamwork og bidrager til helheden? Har du det, der skal til for at spille en nøglerolle i at skabe positive kundeoplevelser på vores stationer? Hvis det lyder som noget for dig, så læs videre…

Hverdagen som Servicemedarbejder i Stationsservice Som servicemedarbejder får du ansvaret for at sikre, at vores kunder altid bliver mødt af et rent, velholdt og indbydende miljø - både indendørs og udendørs på vores stationer. Du vil være den hjælpende hånd, vores kunder kan stole på, når de har brug for oplysninger om togtider, vejledning på stationen og meget mere. Hvis du har lyst til at gøre en forskel for vores kunder hver dag, så er dette jobbet for dig.

Vi værdsætter et dynamisk og samarbejdsvilligt arbejdsmiljø, hvor trivsel og kvalitet er i højsædet.

Som en del af jobbet vil du blive ansvarlig for rengøring af toiletter, foyer, ventesale, perroner, og du vil også have ansvar for kvalitetskontrol.

Vi leder efter en person, der er handlekraftig, fleksibel, selvmotiverende, og som er i stand til at arbejde tæt sammen med vores holdleder, interne afdelinger i DSB, og vores eksterne leverandører.

Erfaring inden for rengøring og servicebranchen er et plus, men det vigtigste for os er, at du er engageret, kan bevare overblikket under pressede situationer, og har øje for detaljen.

Fysisk skal du være i stand til at håndtere en hverdag, der indebærer meget bevægelse og skiftende arbejdsstillinger, samt have normal hørelse og syn evt. med hjælpemidler (f.eks. briller og kontaktlinser) - da du skal kunne bestå det obligatoriske sikkerhedskursus.

Er du vores nye kollega? Så kan du nikke genkendende til følgende

  • Du læser, taler, skriver og forstår dansk.
  • Du behersker en pc og en smartphone på et let øvet niveau – ikke ekspert.
  • Du fremstår præsentabel i tjenesten.
  • Du arbejder selvstændigt og udviser fleksibilitet og ansvarlighed i dagligdagen.
  • Du sætter kundeservice højt og medvirker til, at hjælpe kunderne godt videre.
  • Du skal være fyldt 18 år og have kørekort kategori B.

Vi leder lige nu efter en servicemedarbejder til vores morgenhold, hvor den gennemsnitlige arbejdstid ligger på 37 timer om ugen. Arbejds- og fridage er fastlagt i en 12-ugers rotationsplan, hvor alle vagter på nuværende tidspunkt er på 7 timer og 24 minutter, og de strækker sig over alle ugens syv dage.

Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde, hvor ingen dage er ens, og hvor vi sætter pris på mangfoldighed. Vi lægger stor vægt på medarbejdernes trivsel og udvikling, og tilbyder løbende videre- og efteruddannelse.

Lønnen følger industriens overenskomst.

Ansøgningsfrist Der holdes løbende samtaler så send din ansøgning allerede i dag!

Ansøgningsfrist er d. 5. december.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte holdleder: Jacob Jessen på telefon 24683921 i tidsrummet 9:00 til 13:00 mandag til fredag.

Efter en nærmere vurdering vil vi som en del af den senere ansættelsesproces eventuelt indhente referencer og bede dig fremsende din straffeattest. Hvis det bliver relevant, vil du modtage besked om dette på forhånd.


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade , 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5942234

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet