BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Du bliver en vigtig del i vores Ejendomsservice team hvor vi i alt er 7 medarbejdere der både servicerer IDA Conference og IDA. Vi består af et mødecenter, IDA Conference med 26 mødelokaler og en konferencesal samt IDA’s kontorbygning hvor der sidder ca 400 medarbejdere. Placeringen er unik; ved havnefronten tæt på Københavns Hovedbanegård. Omgangstonen er let og uformel, og vi hjælper hinanden på tværs af huse og afdelinger. Vi er løsningsorienterede og der er en udpræget grad af ’frihed under ansvar følelse’ i jobbet.
Opgaver der ligger i rollen, men ikke begrænset til;
Du får en dynamisk og varierende hverdag med gode kolleger med engagement og passion for service.
• opstilling i mødelokaler – borde, stole samt opsætning af AV-udstyr
• servicering af gæster i IDA Conference, fx hjælp til AV og sørge for, at alt udstyr spiller i mødelokalerne
• service på kontoretagerne, fx vedligeholdelse af inventar, flytninger og småreparationer
• pasning af udvendige arealer, fx klipning af hæk og renholdelse, samt snerydning
Vi tilbyder;
• en spændende og udfordrende stilling med rig mulighed for personlig udvikling
• et godt arbejdsmiljø i skønne omgivelser
• gode arbejdsforhold og -betingelser
• fuldtidsstilling hvor din primære arbejdstid vil ligge mellem 07:00 og 18:00, men aftenarbejde og weekendarbejde kan forekomme
• løn efter kvalifikationer
• helbredssikring og pensionsordning
• fantastisk kantineordning
Din profil;
Du må gerne komme fra lignende stilling og det er naturligt for dig at servicere gæster, kunder og kolleger – det er indbygget i dit DNA.
Rigtig mange af møderne, som holdes i IDA Conference, indeholder brug af AV-udstyr, og i stigende grad er møderne ”hybridmøder”. Det er derfor helt afgørende, at du har solid viden om og erfaring med AV-udstyr og digitale platforme som Teams, Skype mm. Derudover er du ikke bange for at tage fat og du arbejder struktureret og positivt med opgaverne. Er du en holdspiller med godt humør og god energi passer du godt til os.
Næste skridt; har du lyst til at være en del af vores team, så søg stillingen gennem linket. Der er ingen tidsfrist for vi venter på den helt rigtige, dog skal du være opmærksom på at vi løbende afholder samtaler. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Ejendomschef Lars Rossum på mobil 24 48 58 33.
Vi glæder os til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Fugl Leonhardt ApS, Suomisvej 4, 1., 1927 Frederiksberg C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=2609&ProjectId=143635&DepartmentId=18956&MediaId=4627&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5888957