BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Beskrivelse
Har du gåpåmod, trives du med ansvar og har du samtidigt lyst til at blive en del af en spændende virksomhed i vækst? Som Finance Manager vil din væsentligste opgave være at styrke- og optimere virksomhedens økonomiafdeling i tæt samarbejde med virksomhedens CFO.
Som Finance Manager får du det overordnet ledelsesansvar for økonomiafdelingen, som til dagligt varetager det daglige bogholderi. Det er derfor væsentligt at du, som person, besidder gennemslagskraft og gode kommunikationsevner samt har lyst til at indgå- og engagere dig i et fagligt stærkt team. Du vil få en særdeles alsidig arbejdsdag bestående af både driftsmæssige- og udviklingsorienterede arbejdsopgaver, hvorfor det er væsentligt at du er omstillingsparat samt trives med at have mange bolde i luften.
Stillingen er på 37 timer.
Dine opgaver vil blandt andet være:
Arbejdsopgaver
- Fagligt ledelse- og udvikling af økonomiafdelingen
- Drive den økonomiske styring
- Controlling og analyse
- Måneds-, kvartals- og årsregnskab
- Optimering af processer og arbejdsgange
- Løbende ad hoc-opgaver
Virksomheden er en IT-virksomhed, som er på en spændende- og udviklingsorienteret vækstrejse. På hovedkontoret beskæftiges mere end 50 engagerede og kompetente medarbejdere, som er engageret og specialiseret inden for deres felt. I virksomheden har de et godt sammenhold, en flad struktur samt et øget fokus på work-life-balance.
Personlige kompetencer
Du er en faglig stærk- og selvstændig medarbejder, og har gode kommunikationsevner. Derudover er du løsningsorienteret og formår at identificere problemstillinger samt finde løsninger til disse. Slutteligt er du som person udadvendt, positiv og har lyst til at engagere dig i din kommende arbejdsplads.
IT-kompetencer
Du har solide IT-kompetencer.
Erfaring & uddannelse
HD-R, cand.merc. eller tilsvarende uddannelse. Herudover har du flere års erfaring fra en lignende stilling.
Sprog
Engelsk og dansk i skrift og tale.
Kontaktpersoner
Torben Jørgensen og Caroline Jakobsen.
Ansøgningsproces
Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkelt ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.
ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.
Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=52b8f0ff)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Proselection ApS, Hammerensgade, 1267 København K
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=52b8f0ff&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5881631