BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I Børne- og Ungdomsforvaltningens Administrative Fællesskab i Indre by/Østerbro søger vi en kollega på fuld tid pr. 1. september 2023.
Det administrative fællesskab (AF-IBØ) understøtter alle enhederne i området. AF-IBØ er startet op 1. april 2019. Vores løsninger udvikles løbende med henblik på at lave den bedste administrative understøttelse af enhederne. Vores ambition er at gøre det mere enkelt at være leder i Børne- og Ungdomsforvaltningen ved at understøtte vores skoler og dagtilbud gennem et stærkt samarbejde om velfungerende og ressourceeffektive tilbud.
I Indre by/Østerbro er der 18 folkeskoler og 11 klynger på daginstitutionsområdet.
Baggrund
Børne- og Ungdomsforvaltningen har i 2019 omlagt skolers og klyngers administrative opgaver inden for løn- og personaleadministration samt økonomistyring. Opgaverne er samlet i administrative arbejdsfællesskaber fysisk forankret i Områdeadministrationen. I AF-IBØ er vi pt 20 medarbejdere.
I hvert byområde er der dannet tilsvarende administrative fællesskaber, som er samlet under en fælles ledelse for alle fem områder i byen.
Formålet med de administrative arbejdsfællesskaber er at skabe en robust og effektiv opgavevaretagelse, der via udnyttelse af specialistkompetencer og samarbejde om den administrative opgave er med til at levere en solid understøttelse af skoler og klynger, så ressourcerne udnyttes til størst mulig gavn for byens børn.
Om jobbet
Som løn- og personalemedarbejder skal du
- indberette ansættelser, fratrædelser, barsler og lønændringer på medarbejdere og sikre, at krav fra koncernenheder imødekommes
- indberette nedsat tjeneste, udarbejde grundplaner på nye medarbejdere i kommunens arbejdsplansystem KAS
- supportere ledere omkring indberetninger (fravær, særydelser og timeløn) i KAS
- forestå diverse ad hoc administrative opgaver for skoler og klynger
Uddannelsesmæssig baggrund og erfaring
Vi forestiller os, at din uddannelsesbaggrund kan komme flere steder fra. Kontoruddannelse suppleret med en kommunomuddannelse, Diplom i offentlig administration mv.
Erfaringsmæssigt vil det være en stor fordel, hvis du har kendskab til KAS og har indsigt i gældende overenskomster på pædagog- og lærerområdet.
Om dig
Vi ønsker en administrativ medarbejder, der arbejder struktureret, tager initiativ, er fleksibel, selvstændig, tager ansvar for både egne og teamets opgaver og er i stand til at yde en ekstra indsats, når opgavernes karakter og aktualitet kræver det. Du skal lige som os sætte pris på et godt socialt arbejdsmiljø. Vi arbejder i fælles, lyse lokaler i Kristianiagade tæt på Østerport Station.
Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse sker efter gældende overenskomst og i øvrigt efter endelig forhandling med den faglige organisation.
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til teamleder Maria Louise Bagge Nielsen på 2489 4558.
Søg via linket senest fredag den 23. juni 2023
Samtaler forventes afholdt i uge 26.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192619&DepartmentId=22794&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5850115