VI SØGER EN DYGTIG REGNSKABSMEDARBEJDER TIL VORES KUNDE I SØBORG.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er økonomi, bogholderi og administrative opgaver der fanger dig, så kig med her!!

 

Har du nogen års erfaring fra en økonomisk funktion og har du lyst til at være en del af et godt arbejdsmiljø hvor hverdagen indeholder en stor pallet af økonomi og administrative opgaver, så har vi en spændende stilling hos en af vores kunder.

 

Virksomheden har gennemgået en positiv udvikling, og har sidenhen fået en række nye og interessante opgaver, som kræver ekstra hænder.

Virksomheden har specialiseret sig i bilindretninger og mobile transportløsninger. De leverer fleksible og sikre indretningsløsninger til forskellige behov og dækker hele det danske land.

Som en del af deres regnskabsfunktion vil du få en alsidig rolle, der omfatter både rutinemæssige opgaver og udfordrende arbejde inden for forskellige områder af regnskabet. Du skal kunne tage ansvar for dine opgaver og arbejde selvstændigt, og der vil være rig mulighed for at få andre kompetencer i spil.

Vi forventer følgende fra dig:

 

  • Nogen års erfaring fra en økonomifunktion
  • Erfaring med kontering, bogføring og afstemning
  • Engagement, godt humør og en lærevillig attitude
  • Ansvarsbevidsthed og struktureret tilgang til arbejdsopgaver
  • Gode danskkundskaber
  • IT-flair, især som superbruger i Microsoft Excel
  • Arbejdsopgaverne vil variere, hvor nogle vil have hovedansvar, mens andre vil kræve backup.
  • Bogføring i finans-, debitor- og kreditormoduler
  • Kontering
  • Afstemninger og periodiseringer
  • Moms
  • Anlægsarkiv
  • Klargøring af løn og refusioner
  • Månedsafslutning og rapportering
  • Udføre øvrige ad hoc-opgaver inden for bogholderi

 

Vi kan tilbyde:

 

  • En position i et stærkt team, hvor vi arbejder sammen på tværs af afdelinger og titler
  • En spændende og travl hverdag
  • Mulighed for indflydelse på arbejdets tilrettelæggelse
  • Ansvar for egne arbejdsopgaver
  • Tæt samarbejde med positive, imødekommende og engagerede kollegaer

 

For yderligere information kontakt venligst

 

Karina Petersen på 22 30 39 36 (kpe@medarbejderne.dk)

 

Send din ansøgning og CV hurtigst muligt ved at søge stillingen ovenover. Vi afholder løbende samtaler og ansætter så snart den rette kandidat er fundet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Medarbejderne ApS, Høje Taastrup Boulevard, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5978316

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet