BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Ansøgningsfrist: 10. april 2024
Har du erfaring som receptionist og brænder du for at yde et særdeles højt serviceniveau? Så er det måske dig, vi søger.
Hjælp vores kunde med at yde verdensklasse service
Til vores kunde søger ISS en særdeles serviceminded, positiv og imødekommende receptionist, som formår at levere et fagligt højt serviceniveau til vores kunde, gæster til huset og via telefonomstillingen. I receptionen er du ”point of contact”, hvorfor din rolle er altafgørende for serviceoplevelsen. Du bliver vores kundes ansigt udadtil og repræsenterer en kunde, som i dens stærke kultur forventer en faglig, høj serviceleverance. Blandt dine primære opgaver skal du – udover at tage imod gæster – sikre en daglig drift af de mange administrative opgaver, som løbende kommer ind.
Som receptionist skal du kunne bevare overblikket selv på travle tidspunkter af dagen. Der kan komme mange gæster og forekomme mange ad-hoc opgaver samtidigt. Du skal kunne hjælpe til ved såvel stort som småt og være fleksibel i forhold til at hjælpe dine kolleger.
Serviceminded og fleksibel
For at blive en succes i receptionistrollen forstår du, at alle opgaver er lige vigtige. Din passion for at levere et højt serviceniveau bidrager til, at vores gæster opnår den bedste serviceoplevelse.
Udover ovenstående ser vi gerne, at du er:
- Uddannet receptionist eller have erfaring fra lignende stilling
- Detaljeorienteret, kvalitetsbevidst og brænder for at yde særdeles god service
- Udpræget teamplayer
- Smilende og motiveret til at yde en ekstra indsats for hhv. kunde, gæst og kollega
- Kan bevare overblikket og arbejde selvstændigt
- Kan kommunikere på både dansk og engelsk, samt god forståelse for de nordiske sprog
- Erfaring med Outlook /Excel som arbejdsredskab er en fordel, men ikke et krav
Da ISS og kunden har en mangfoldig medarbejdersammensætning, forventes det derfor, at du kan navigere på alle organisatoriske niveauer og kommunikere på tværs af faglighed.
Hvad kan vi tilbyde?
Du bliver ansat af ISS med en dagligdag hos kunde beliggende i Ørestad. Du bliver en del af et ISS Team bestående af ca. 45 medarbejdere, der er fordelt på forskellige servicelinjer. Udover dig vil der være tre andre receptionister. Receptionen opfattes som husets hjerte, da man har en stor berøringsflade med alle husets brugere og øvrige gæster af huset. Det er vigtigt at notere, at der er en sund ligevægt mellem formel og uformel omgangstone og fremtoning, da kulturen hos vores kunde er moderne, inkluderende og åben.
Stillingen vil være på 37 timer om ugen mandag til fredag fordelt i tidsrummet mellem kl: 07:30-17:00.
Ansøgning
Lyder dette som en stilling for dig, så send os din ansøgning vedlagt CV via nedenstående link senest d. 10. april 2024. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig. For yderligere information om stillingen, kontakt venligst: Receptionistleder Mia Friis på tlf. nr: 51 61 10 00.
dk.issworld.com
#APlacetoBeYou #LI-DNI
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
ISS Facility Services, Gyngemose Parkvej, 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6013473