Er du en skarp analytiker, der brænder for at skabe værdi gennem analyser, data og systemoptimering? Ønsker du at tage del i en dynamisk udvikling, hvor dine evner til at optimere processer og drive digitalisering vil komme til sin ret? Så har vi stillingen til dig.
Som Financial/Business Controller hos Artelia får du en central rolle, hvor du både vil arbejde med den daglige økonomiske rapportering og blive en del af drivkraften bag udviklingen af vores systemer og værktøjer. Du vil komme til at arbejde tæt sammen med vores CFO om at styrke virksomhedens operationelle effektivitet gennem øget digitalisering af arbejdsgange og processer.
Det er derudover vigtigt, at du befinder dig i dit rette element, når du arbejder med økonomisk rapportering, månedsluk og budgetter.
Du bliver en del af en innovativ virksomhed, der har sat markante aftryk i hele Danmark og bybilledet i København. Vi er bl.a. kendt for at stå bag ingeniørdesignet til Amager Bakke, Den Blå Planet og Den Sorte Diamant. Derudover er vi en frontløber, der har taget del i adskillige projekter, som sætter nye standarder for både bæredygtighed og brug af digitale designværktøjer. Vi er 1500 medarbejdere i Danmark fordelt på kontorer i hele landet og samtidig en del af en international koncern med 8.500 ansatte på globalt plan og kontorer i 40 lande.
Kort om dig
Du er fleksibel og trives i et omskifteligt miljø med mange deadlines. Du har et godt humør, trives i et uformelt arbejdsmiljø og synes, at en hverdag med både drift og udvikling er motiverende.
Det er ikke et krav, at du har kendskab til branchen, men vi forestiller os, at du har en relevant økonomisk uddannelse såsom HD-R / Cand.merc.aud., at du har forretningsforståelse og har tilsvarende erfaring fra en økonomifunktion i en international koncern. ´
Afdeling
Stillingen som Financial/business Controller er placeret i Økonomi med direkte reference til Artelia danske CFO på hovedkontoret i Gladsaxe lige ved Budding Station. I Økonomi har vi en uformel tone med plads til humor og grin. I Artelia generelt har vi fokus på det gode arbejdsmiljø, og vi leder efter dig, som kan bidrage til det fællesskab, der er en af vores kerneværdier.
Din profil
- Du har 5-10 års erfaring indenfor finansiel rapportering og budgetarbejde
- Du deler lysten til at udvikle og skabe løbende forbedringer
- Du forstår, hvad det betyder at arbejde i og være en del af en international koncern
- Du er analytisk stærk og hurtig til at få overblik over data
- Du er en loyal og passioneret teamplayer, der samtidig kan arbejde selvstændigt med opgaven
- Du arbejder struktureret og proaktivt
- Du trives i et tempofyldt, dynamisk og engageret arbejdsmiljø
- Du har stærke IT-kompetencer
- Du overholder naturligvis alle deadlines
- Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale.
Dine primære arbejdsopgaver
- Du bidrager til varetagelsen af udarbejdelse af månedsregnskaber
- Du varetager afstemninger til måneds-/årsregnskab
- Du følger op på projekter/vurdering af igangværende arbejder
- Du deltager i budgetprocessen, herunder optimering af processer
- Du deltager i udarbejdelsen af rullende forecast 2 gange årligt
- Du deltager proaktivt i digitaliseringen af det daglige arbejdsflow
- Du deltager i den løbende optimering af procedurer og processer, der underbygger forretningen
- Du foretager ad hoc analyser af økonomiske nøgletal.
Vi tilbyder
- Mange spændende og udfordrende projekter
- Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
- En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
- Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
- En arbejdsplads, hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
- Gode karrieremuligheder, som understøttes af interne uddannelsesforløb i Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM og andre faglige områder
- Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Artelia A/S, Buddingevej, 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6133880