Bliv office manager i Søborg med ansvar for kontoradministration og HR-opgaver

Profilbillede
dato

Trives du i et job, hvor du er virksomhedens go-to person med alsidige arbejdsopgaver og har en evne til, at jonglere med mange bolde i luften?

Så søger vi lige nu en Office Manager til vores kunde i Søborg til et længerevarende vikariat på 20 timer om ugen.

Du vil være ansvarlig for, at kontorerne fungerer effektivt og skaber et indbydende og stimulerende arbejdsmiljø. Du vil spille en vigtig rolle i at gøre kontoret til et inspirerende sted at være. Ud over de fysiske rammer vil du være involveret i en bred vifte af aktiviteter, lige fra sundhed og sikkerhed til HR-opgaver.

Dine ansvarsområder inkluderer blandt andet:​​

Kontoradministration:

  • Bestille daglig forplejning i form af kaffe, te, snacks, frugt
  • Modtage besøgende og arrangere besøg
  • Planlægge møder og sikre forsyninger
  • Håndtere forsendelser og vedligeholde kontorudstyr
  • Arrangere kontorevents
  • Håndtere klager og administrere indkøbskvitteringer
  • Styre budget, kontrakter og ad-hoc projekter

HR-opgaver:

  • Opdatere interne databaser (postlister, kontaktlister)
  • Informere ledere om fødselsdage og jubilæer
  • Assistere med employer branding og HR-onboarding
Personlige kompetencer:

Du er struktureret, løsningsorienteret og trives med at have en bred vifte af opgaver. Du er god til at skabe overblik og sikrer, at både de praktiske og administrative opgaver bliver løst effektivt. Erfaring med HR-opgaver og kontorledelse er en fordel, men ikke et krav. Vigtigst er, at du er initiativrig, kan arbejde selvstændigt og trives i et engelsktalende miljø.

Hvis det lyder som noget for dig og som du kan se dig selv i, så send os din ansøgning.

Vi gennemgår alle ansøgninger løbende og ansætter gerne med det samme, når de rigtige kandidater melder sig.

Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at give os et kald på 53 53 11 99 på hverdage mellem 08:00-16:00. Vi glæder os meget til at høre fra dig!

Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail, men kun via link.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Humanizer, Spotorno Alle, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6131338

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet