Driftsherrerådgiver med fokus på digitalisering

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du erfaring med at rådgive offentlige og private bygningsejere med henblik på at sikre en stabil og bæredygtig drift af ejendomme og anlæg, så er det måske dig, vi søger til vores afdeling Driftsherrerådgivning.

Vi søger en dygtig og talentfuld rådgiver til at styrke vores team og bidrage til fortsat vækst inden for driftsherrerådgivning, FM og digitalisering. Som en del af Artelia, fokuserer vores afdeling på eksisterende byggeri, digitalisering og dataanalyse i bygge- og ejendomsbranchen. Hvis du besidder digital flair, kan du være den rette til denne rolle.

I rollen som Driftsherrerådgiver indgår du i strategisk partnerskab med kunden for at sikre en stabil og bæredygtig drift af ejendomme og anlæg. Dine opgaver inkluderer:

  • Skabe overblik og transparens via dataudtræk og rapportering.
  • Effektiv opfølgning på afhjælpning af fejl og mangler samt sikre overholdelse af gældende lov og retningslinjer inden for byggeri.
  • Granskning og udarbejdelse af udbudsmateriale og koordinering af driftens tekniske indkøb og inventar.
  • Specialisering i digitalisering af ejendomsporteføljer, digitalaflevering og implementering af driftstekniske systemer (Dalux, NTI FM, Planon mv.)
  • Udarbejdelse af IKT-ledelse/-specifikationer og løbende opdatering af driftsmodeller og tegningsdokumentation.
  • Implementere "hjælp til selvhjælp"-princippet og undervise driftsorganisationen i brugen af nye værktøjer og processer.

Du bliver en del af et erfarent team bestående af driftsrådgivere, hvor vi rådgiver bygningsejere og driftsherrer inden for både den private og offentlige sektor, og vores ekspertise sikrer brugervenlighed og varig værdiskabelse for vores kunder.

Artelia er en fagligt stærkt rådgivende ingeniørvirksomhed med bred kompetence og ekspertise inden for flere nicheområder. Du får rig mulighed for sparring og direkte adgang til teknisk viden, der sikrer afklaring af vigtige spørgsmål gennem hele processen.

Du bliver en del af en attraktiv arbejdsplads med gode kollegaer, faglig udvikling, videndeling og inspirerende forhold. En kultur, hvor det er rart at gå på arbejde.

Hvis du er klar til at bidrage til vores succesfulde team og trives med at arbejde i et miljø præget af faglig dygtighed og samarbejde, så ser vi frem til at høre fra dig.

Din profil

  • Du har en uddannelse som bygningskonstruktør, ingeniør eller tilsvarende
  • Du har mindst 2 års erfaring fra branchen gerne som projekterende og/eller et godt kendskab til branchens aktører, byggebranchens processer og IT-systemer
  • Du brænder for at udvikle dig i rollen som driftsherrerådgiver og forstår mulighederne i ny teknologi
  • Du har ambitioner om faglig og personlig udvikling
  • Du er kvalitetsbevidst, ansvarsfuld engageret og har gode samarbejdsevner
  • Du er struktureret og god til at kommunikere – både mundtlig og skriftlig
  • Du er positiv af væsen og har et ønske om at bidrage til fællesskabet.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Udarbejde analyser af kunders nuværende og fremtidige teknologiniveau, processer og ressourceforbrug
  • Analysere og afdække behov og sammenhænge mellem lovgivning og bygherreønsker/-krav
  • Rådgive offentlige og private bygningsejere og driftsherrer til udarbejdelse af kravspecifikationer, udvælgelse og implementering af IT-værktøjer i driftsorganisationer
  • Opbygge datagrundlag for driftsorganisationer i form af tegninger, modeller, dokumentation og informationer
  • Udvikle koncepter og understøtte løsninger for morgendagens driftsorganisation som fx gør brug af simulering og optimering af driftsstrategier, BIM for FM, datavisualisering mv.
  • Deltagelse i opbygning og drift af FM systemer.

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads, hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder, som understøttes af interne uddannelsesforløb i Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Artelia A/S, Buddingevej, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5963623

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet