Kompetent medarbejder til pladsanvisningen i Børne- og Kulturforvaltningen

Profilbillede
dato

Vi søger en struktureret, engageret og faglig dygtig medarbejder, der kan indgå i vores velfungerende pladsanvisning.

Hvem er vi?
Pladsanvisningen er et team på fire medarbejdere, hvor du vil blive den ene af to pladsanvisere, som har ansvaret for opskrivning og anvisning af pladser i vores dagtilbud, vejledning af borgere, kontakt med dagtilbuddene m.m. Pladsanvisningen er en del af Børne- og Kulturforvaltningen.

Arbejdsopgaverne i Pladsanvisningen omfatter blandt andet

  • Borgerbetjening
  • Opskrivning og anvisning af pladser i vores dagtilbud
  • Kontakt til dagtilbuddene
  • Opgaver vedrørende mellemkommunale børn
  • Opgaver vedrørende privat pasning
  • Sagsbehandling af økonomisk fripladstilskud
  • Månedlige genberegninger og årsregulering af fripladstilskud
  • Behandling af diverse Advis
  • Afregning for børn i private institutioner.

Hvad forventer vi af dig?
Du bliver en del af et team, der sætter faglighed og den gode, befordrende kontakt med borgere og dagtilbud meget højt. Vi ønsker en kollega, der kan sige ja til følgende egenskaber:
  • Du er fagligt stærk
    Du engagerer dig i dit arbejde, tager ejerskab for dine opgaver og er sikker i opgaveløsningen.
  • Du er god til borgerkontakt og kontakten med vores dagtilbud
    Du har erfaring med god borgerkontakt, er lyttende, finder løsninger og er god til at opsummere. Du er robust, udadvendt og har et vindende væsen. Du skal kunne kommunikere på engelsk i skrift og tale, da henvendelser ofte er på engelsk
  • Du kan lide ansvar
    og det præger den måde, som du og teamet selvstændigt løfter arbejdsopgaverne på.
  • Du er sikker og systematisk
    Karakteristisk for dig er, at du har styr på arbejdsgange og regler og kan tilegne dig relevant lovgivning. Du arbejder struktureret, kan lide mangfoldige opgaver og har styr på de mange bolde i luften. Du har god datadisciplin og er omhyggelig med registrering.

Din baggrund
Du skal have erfaring fra en lignende stilling eller via din uddannelse være et oplagt bud i forhold til de kompetencer, vi efterspørger.

Yderligere information
Stillingen er en 37 timers stilling. Lønnen fastlægges efter gældende overenskomst. Tiltrædelse 1. august 2024

Ønsker du at høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte pladsanviser Marie Silversparre på telefon 39 57 64 01 eller teamleder Belinda Lind Christensen på telefon 39 57 64 04.

Ansøgning
Vi skal have ansøgningen senest 26. maj 2024.

Der holdes samtaler mandag og tirsdag 3. og 4. juni, og 2. samtale tirsdag 11. juni.

Gladsaxe er den første kommune i Danmark, der har indarbejdet FN’s verdensmål i alt, hvad vi gør. Med verdensmålene som ramme arbejder vi for social, miljømæssig og økonomisk bæredygtighed og grøn omstilling. Det gør vi, fordi vi ønsker at gøre en forskel lokalt, der bidrager til en bæredygtig udvikling globalt.
Du kan læse mere om vores arbejde med FNs verdensmål i Gladsaxestrategien.


I Gladsaxe Kommune har vi røgfri arbejdstid.

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Økonomisk Sekretariat, Rådhus Alle, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6040379

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet