Koordinator til Artelia's Brandafdelinger - Spil en central rolle i et dynamisk team

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Artelia søger en engageret og struktureret koordinator til vores tre brandafdelinger. Hvis du har stærke administrative og projektledelseskompetencer og ønsker at være en del af et dynamisk og velfungerende team, så er denne stilling noget for dig!

I Artelia København har vi 35-37 brandrådgivere, der til daglig udfører brandrådgivning på byggeprojekter i alle brandklasser, herunder tekniske forskrifter indenfor tung Industri og Pharma.

Som koordinator i Brandafdelingen vil du referere til Forretningschefen og få ansvar for en række administrative og projektrelaterede opgaver. Du vil spille en central rolle i at medvirke til, at vores afdelinger fungerer effektivt og professionelt. Du vil få mulighed for at udvikle din egen stilling ud fra ønsker og kompetencer, men en række opgaver ligger naturligt hos vores nye koordinator.

Vi tilbyder

  • Et virkelig godt og sjovt arbejdsmiljø med engagerede kolleger og mulighed for faglig og personlig udvikling.
  • En spændende og alsidig stilling, som du kan sætte dit eget præg på og udvikle dig i.
  • En arbejdsplads, der værdsætter balance mellem arbejde og fritid, og som har et hav af sociale aktiviteter for enhver smag – både lokalt og på tværs af kontorerne i Danmark – og det er helt frivilligt, om man vil deltage.

Din profil

Vi søger dig, der:

  • har en relevant uddannelsesbaggrund og erfaring med koordinerende og administrative opgaver. Gerne en administrativ uddannelse, men bygningskonstruktør eller ingeniør med administrativ interesse og kompetence er også relevant.
  • har erfaring med brandrådgivning kan være en fordel, men ikke en nødvendighed.
  • er struktureret, detaljeorienteret og god til at kommunikere.
  • har evnen til at håndtere flere opgaver samtidig og trives i en dynamisk arbejdsdag.
  • er proaktiv, samarbejdsvillig og har et godt overblik.

Dine primære arbejdsopgaver

Projektopgaver

  • Projektleder på mindre projekter, delprojekter eller assisterende projektleder.
  • Bistå projektledere med projektøkonomi og fakturering.
  • Koordinering med øvrige afdelinger i organisationen for at sikre smidigt samarbejde.
  • Oprettelse af projekter og bistå med tilbudsskrivning og aftaler, herunder kvalitetssikring (KS).

Administrative opgaver

  • Ansvarlig for booking og facilitering af fællesmøder i brandafdelingerne.
  • Vedligeholdelse af diverse skemaer, lister, planer, teams-grupper etc.
  • Assistere afdelingslederne med ressourcestyring og booking.
  • Bidrage til udvikling af brandafdelingerne.
  • Bistå med udarbejdelse af uddannelsesplaner og materiale til uddannelse i Artelia Akademi.
  • Udføre ad hoc administrative opgaver.

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads, hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder, som understøttes af interne uddannelsesforløb i Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke.

Vi ser frem til at byde dig på en kop kaffe.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Artelia A/S, Buddingevej, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6059170

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet