BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Leder du efter et job, hvor du kan udvikle din viden og kompetencer inden for digital marketing? Er du skarp i skriftlig kommunikation og motiveret for at være hands-on i den daglige drift? Så har vi måske det perfekte job til dig i Ofirs marketingteam!
Ofir leder efter en ansvarlig og engageret barselsvikar til stillingen som Marketing Manager. Vores målrettede jobkampagner på sociale medier er en essentiel del af vores jobannonceprodukt, og du vil som Marketing Manager sikre kvalitet i den daglige drift og teamets indsats – det spiller nemlig en stor rolle i vores kunders evne til at tiltrække og ansætte de rigtige talenter.
Din rolle
Som Marketing Manager bliver du en del af vores unge, men erfarne, marketingafdeling på 10 medarbejdere med reference til Marketingchefen. Du vil i samarbejde med vores fire dygtige og selvstændige deltidsmedarbejdere være ansvarlig for den daglige drift af SoMe-kampagner og B2C markedsføring. Dine primære ansvarsområder inkluderer:
- Uddelegering af opgaver i teamet samt sikre kvalitet i opgaverne
- Agere god sparringspartner
- Eksekvering, monitorering og optimering af SoMe-kampagner for vores kunder
- Produktion af indhold på tværs af opgaver og kanaler
- Koordinering af annonceproduktion med salg- og kundeserviceafdeling i Ofir
Om dig
Du er en ansvarsfuld marketing generalist, der nyder administration og drift af diverse marketing opgaver. Derudover forventer vi, at du:
- er en stærk skriftlig formidler
- er dygtig til drift og sikrer et højt niveau i tilbagevendende opgaver
- har generalist kompetencer inden for markedsføring på tværs af forskellige platforme og discipliner
- har lyst til at være rollemodel og sparringspartner for fire deltidsmedarbejdere
Erfaring med betalt annoncering på Facebook (Meta), Instagram eller LinkedIn er ikke et krav, men vi forventer, at du er nysgerrig på at lære det. Vi har et godt setup, og du får naturligvis en grundig introduktion til jobbet af vores nuværende Marketing Manager, såvel som din leder og dine kollegaer, så du føler dig godt rustet til at håndtere opgaverne.
Hvad kan vi tilbyde dig?
Du bliver en del af en ekstraordinær flok på 45 ambitiøse og dygtige kollegaer, som alle brænder for at sætte nye standarder og gøre Ofir til markedsleder. Vi fejrer vores succeser og har det sjovt sammen, og vi mødes også til en masse sociale og festlige arrangementer uden for arbejdstiden.
Derudover tilbyder vi:
- Ansvar for områder, der spiller en central rolle i vores fremtidige vækst
- Personlig og faglig udvikling, i tråd med vores ambitiøse vækstplaner
- En fantastisk frokostordning fra Meyers med mulighed for at tage aftensmad med hjem
- Fitnesslokale til fri afbenyttelse
- God beliggenhed tæt ved offentlig transport og masser af frie parkeringspladser
"Ofir er en skøn arbejdsplads – vi har et fantastisk sammenhold og hjælper hinanden på tværs af afdelingerne. Der er gode rammer for at kunne lykkes i sit arbejde, ikke mindst på grund af god ledelse, godt teamwork og god sparring. Og så er der fokus på resultater og værdiskabelse. Det er fedt at opleve, at det arbejde man laver i Marketing (content, markedsføring, kampagner osv.), bliver set og taget godt imod. Og der er altid nye, spændende ting at lære og udvikle på."
- Mette Holst Poulsen, Marketing Manager hos Ofir
Formalia
Ønsket opstart: Omkring d. 1. december 2023.
Arbejdssted: Gladsaxe Møllevej 28, 2860 Søborg (lige ved Gladsaxe Trafikplads).
Ansættelsesvilkår: Barselsvikariat på 37 timer ugentligt med fratrædelse d. 1. februar 2025.
Sådan ser rekrutteringsprocessen ud:
Jobsøgning skal være nemt. Du skal derfor ikke bruge tid på at skrive en motiveret ansøgning. I ansøgningsprocessen skal du blot uploade dit CV (eller linke til din LinkedIn-profil) og skrive et par sætninger om, hvorfor du kan blive en succes i rollen.
Går du videre fra den indledende screening, så går vi naturligvis grundigt til værks for at sikre, at der er tale om et godt match for begge parter.
- Ansøg med CV + en kort pitch
- Kort telefonsamtale med Amanda Mehdi (Rekrutteringsmanager)
- 1. samtale med Alexander Kragh (Marketingchef) og Amanda Mehdi
- 2. samtale med Alexander Kragh, Amanda Mehdi og Mette Holst Poulsen (Marketing Manager)
- Tillykke med jobbet!
Hvis du har spørgsmål om stillingen, er du velkommen til at kontakte Alexander Kragh på a.kragh@ofirjob.dk.
Bliv klogere på din kommende arbejdsplads: Ofir
Ofir.dk er en af Danmarks største jobportaler med ca. 400.000 besøgende hver måned. Vi er dog meget mere end en jobportal. Vi er Danmarks største 'Google For Jobs'-partner. Vi er de førende i jobannoncering på Facebook, Instagram og LinkedIn. Og så har vi Danmarks største kandidatdatabase med over 400.000 kandidater, der abonnerer på jobmatches. Vores tilgang er, at jobannoncering skal eksekveres som marketing, og derfor markedsfører vi vores kunders job på tværs af vores stærke kanalportefølje – hvilket øger andelen af kvalificerede ansøgere til vores kunders stillinger. Denne tilgang gør, at vi har været på en vild vækstrejse de seneste år – og vi har planer om at fortsætte den.
Se mere på vores ansøgersite: https://karriere.ofir.com
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=c90ce0ca)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Ofir A/S, Gladsaxe Møllevej, 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5930912