Spændende stilling som Risk & Compliance Manager hos ISS Danmark A/S

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ansøgningsfrist: 11. august 2024


Brænder du for risk og compliance, og med at arbejde med en bred række  discipliner indenfor området? Er du en engageret og motiverende leder for en dygtig medarbejder, som er specialist indenfor dit eget fagområde? Og trives du i øvrigt med at tage ansvar som leder, direkte og indirekte? Så kan det være dig, vi leder efter til en spændende rolle i Finance-adelingen på det danske hovedkontor i en internationel C25-koncern.

Om stillingen

Opgaver og ansvarsområder i rollen:

Du får det overordnede landeansvar for Risk & Compliance for ISS Danmark A/S, og dermed for Risk Management, Internal Audit og Compliance. Opgaverne løses i tæt samarbejde med din dygtige medarbejder. Derudover får du tæt samarbejde med kollegaer på tværs af funktioner og forretning, såvel som på vores globale HQ, og supporterer lejlighedsvist på tværs af landegrænser.

Rollen er meget alsidig og indeholder bla. følgende opgaver og ansvarsområder: 

  • Ansvarlig for Risk Management på landeniveau, herunder gennemførsel af risikovurdering af landerisici to gange årligt. 
  • Ledelse, udvikling og 
  • Overordnet ansvarlig for udarbejdelse af procedurer og interne kontroller for relevante processer, samt sikre at disse er dokumenteret, kommunikeret og implementeret. 
  • Gennemførsel af kunderelaterede audit, herunder rapportering til kunder samt internt hos ISS.
  • Diverse revisionsrelateret rapportering til landeledelsen for ISS Danmark, Group Internal Audit samt Group Risk.
  • Deltagelse i ekstern revision samt løbende dialog med ekstern revisor.
  • Opfølgning på revisionsanbefalinger samt sikre implementering af løsninger. 
  • Support i forbindelse med udarbejdelse af revisionserklæringer til kunder vedr. ISS Danmarks overholdelse af databehandleraftaler.
  • Sikre Compliance bla. ved hjælp af procedurer og kontroller samt gennem internal audits.
  • Risk assessments af kundekontrakter, bla. ved overtagelse af nye kunder og indgåelse af kontrakter med nye leverandører

Hvem er du? 

Du er uddannet Cand. Merc. Aud. med minimum 7 års erfaring fra revisionsbranchen og / eller en tilsvarende stilling, og har solid erfaring med finansielle processer og interne kontroller.

Derudover beskriver følgende dig:  

  • God til at fortolke og omsætte love og regulativer til praktiske anvisninger
  • Erfaring med at udvikle politikker, procedurer og compliance foranstaltninger 
  • Kommunikerer på dansk og engelsk i både skrift og tale
  • Gode kommunikationsevner på alle organisatoriske niveauer
  • Struktureret og detaljeorienteret 

Derudover trives du i en dynamisk hverdag med afveksling i opgaverne. Du arbejder selvstændigt, men er samtidig teamplayer med stort T, der bidrager positivt til samarbejdet med kolleger og stakeholders.

Vi tilbyder

Du bliver en del af en større Finance-afdeling, hvor du bliver omgivet af dygtige og hjælpsomme kolleger, som støtter hinanden i hverdagen, og mener, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Derudover tilbyder vi dig spændende karriere- og udviklingsmuligheder i en international C25-virksomhed som samtidig er en af Danmarks største private arbejdsgivere.

Lønpakken indeholder bl.a. pensionsordning, sundhedsforsikring og feriefridage. Derudover får du en række personalegoder i form af rabatordninger, mulighed for at leje ferieboliger i ind- og udland, kunstforening, personaleforening og sociale arrangementer – og ikke mindst gode, hjælpsomme og dygtige kolleger.

Ansøgning

Lyder dette som noget for dig, vil vi glæde os til at modtage dit CV, motiveret ansøgning og andre relevante dokumenter senest den 11. august 2024
Vi stræber efter at afvikle en inkluderende og retfærdig rekrutteringsproces og lige muligheder for alle kandidater. Hvis du har spørgsmål til stillingen eller har brug for assistance i rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at kontakte Kira Sebrina Hartmeyer, Head of Accounting & Payroll på tlf. 5129 8010 eller kira.sebrina.hartmeyer@dk.issworld.com

Vi ser frem til at høre fra dig!

dk.issworld.com

#APlacetoBeYou #LI-DNI

Why ISS

Since our founding in 1901, ISS has been a people-first company. We recognise the power of diversity, inclusion and belonging and celebrate the differences that make us unique. When everyone is free to be themselves, everyone benefits.

Our people feel safe, respected, represented, and supported as their authentic selves, allowing them to seize opportunities and reach their full potential. We take seriously our obligation to improve lives, make a difference in our communities, and protect our planet - because when we get things right, the world works better. And that is what drives us.

ISS is a Place to Be You.

Be who you are. Become what you want. Be part of something bigger.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=8f3a326a)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ISS Facility Services A/S, Gyngemose Parkvej, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6084804

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet